Klacht Hans Anders: Starre houding Hans Anders

Klachtnummer
# 181757
Gebruiker
Joris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar volle tevredenheid heb ik ruim 20 jaren mogen genieten van lenzen van Hans Anders.
Echter het afgelopen kalenderjaar heb ik tot drie maal toe een ontsteking gehad aan mijn hoornvlies wat werd veroorzaakt door mijn zachte lenzen. Dit heeft mij doen besluiten mijn lens totaal plan te beëindigen. Via de helpdesk heb ik reeds mijn lens totaal plan opgezegd en gevraagd of het mogelijk is mijn opgespaarde tegoed eenmalig uit te keren in de vorm van geld. Hierop kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk is en dat er een tegoedbon zal worden opgestuurd. Daar ik het vertrouwen kwijt ben in Hans Anders en in de producten die zij aanbieden is een tegoedbon weggegooid geld. Hoe kunnen we dit naar ieders tevredenheid oplossen?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Beste Meneer / Mevrouw,

    Ik heb de gegevens van meneer erbij gehaald en zie dat er een retourbetaling opgemaakt is.
    Meneer ontvangt binnen twee weken het bedrag terug op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

    met vriendelijke groet,

    Hans Anders
    Klantenservice
  2. Auteur
    Joris
    Datum
    Dank voor jullie flexibiliteit en snelle handelen.