Opgelost door Hans Anders: Telefoon niet opnemen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374365
Gebruiker
Zeerirritant#17
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 10 dagen 17 keer naar Hans Anders in Steenbergen gebeld om nieuwe lenzen te bestellen maar er werd niet opgenomen.
Vandaag maar naar de winkel gegaan en als je dan zegt dat je 17 keer gebeld hebt krijg je te horen, ja, dat klopt we nemen de telefoon niet op als we met zijn tweeën zijn.
Zeer klant onvriendelijk en vervelend, zeker als je in het buitenland zit en niet naar de winkel kan om je lenzen te bestellen.

De oplossing

Er voor zorgen dat de telefoon opgenomen wordt ook al zijn ze met een klant bezig, ik ben ook een klant. Of liever gezegd was want ik ga de volgende keer ergens anders naartoe.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. van Bezooijen,

    Bedankt voor het melden van uw onvrede.

    Mijn excuses voor de slechte bereikbaarheid. Ik snap dat het erg frustrerend is als de winkel niet bereikbaar is en u ze dringend moet spreken. Wanneer er afspraken gepland staan, dan is het heel moeilijk om de telefonie bij te houden, zeker wanneer ze in Steenbergen maar met twee man sterk staan. Wij hebben om ons toch bereikbaar te houden een landelijk klantenservice nummer ingesteld. U kunt ons voor alle vragen en/of opmerkingen ook bereiken op 0800-0075 of 0183-697500 wanneer u zich in het buitenland bevindt.

    Voor het bestellen van uw lenzen kunt u eventueel ook op onze webshop terecht. Wanneer u zich inlogt met het bij ons bekende mailadres, dan kunt u oude orders inzien en deze van daaruit herhalen. Zo kunt u de juiste lenzen bestellen, zonder dat u hiervoor contact op hoeft te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Linda
    Hans Anders Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zeerirritant#17
Datum
Uiteindelijke oplossing
Online bestellen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen