Klacht Hans Anders: verkeerde bril en slechte hulp

Klachtnummer
# 292671
Gebruiker
menten1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een nieuwe bril van hans anders , ik kan er niet goed door zien en al helemaal niet mee lezen . plus het montuur doet zeer. ik wil me geld terug, maar in de winkel word ik weg gestuurd en word erbij gezegd dat je er maar aan moet wennen. ik kan hier niet aan wennen en ik wil ook geen andere bril meer van jullie

De oplossing

ik wil mijn geld terug en geen vouchers

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ronald Menten,

    Op 10 februari 2018 heeft u via www.klachtenkompas.nl uw onvrede kenbaar gemaakt over de bril die u bij ons gekocht heeft. U heeft aangegeven dat u er niet fijn door kijkt en dat het montuur niet fijn draagt. Dat vinden wij erg vervelend om te horen. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de winkel om dit te bespreken. De winkel heeft geprobeerd om de bril toch naar wens te maken, maar helaas bent u alsnog niet tevreden met de bril. Om die reden hebben wij de bril retour genomen en ontvangt u uw aankoopbedrag terug.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouw uw klacht als afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Dave
    Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen