Klacht Hans Anders: verkeerde bril en slechte hulp

menten1

ik heb een nieuwe bril van hans anders , ik kan er niet goed door zien en al helemaal niet mee lezen . plus het montuur doet zeer. ik wil me geld terug, maar in de winkel word ik weg gestuurd en word erbij gezegd dat je er maar aan moet wennen. ik kan hier niet aan wennen en ik wil ook geen andere bril meer van jullie

ik wil mijn geld terug en geen vouchers

Hans Anders
    Beste Ronald Menten,

Op 10 februari 2018 heeft u via www.klachtenkompas.nl uw onvrede kenbaar gemaakt over de bril die u bij ons gekocht heeft. U heeft aangegeven dat u er niet fijn door kijkt en dat het montuur niet fijn draagt. Dat vinden wij erg vervelend om te horen. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de winkel om dit te bespreken. De winkel heeft geprobeerd om de bril toch naar wens te maken, maar helaas bent u alsnog niet tevreden met de bril. Om die reden hebben wij de bril retour genomen en ontvangt u uw aankoopbedrag terug.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouw uw klacht als afgehandeld.

Dave
    Hans Anders Webcare

Ook een klacht indienen over Hans Anders?