Klacht Hans Anders: Verkeerde lenzenvloeistof

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 312381
Gebruiker
Manuela 1970
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag lenzenvloeistof nodig. Mijn zoon gebruikt de rode easy wear lenzenvloeistof. Bij hans anders in dordrecht zei de verkoopster dat de verpakking was veranderd en dat nu de rode flessen, groene flessen waren geworden. Beetje vreemd vonden wij dat wel. Maar nee, zei ze het is echt de goede. Nu blijkt in de groene flessen waterstofperidoxine te zitten. Vanmorgen rechtstreeks in het oog gedaan om het oog te bevochtigen. Mijn zoon nog nooit zo hard horen gillen van de pijn. Dokter geweest. Gelukkig geen beschadiging. Na dokter naar hans anders gegaan om verhaal te halen. Ja, ja sorry zeiden ze. Het is niet de juiste lenzenvloeistof. Werd er daarna moeilijk gedaan over teruggave van geld. De groene fles is 2 euro duurder. Ik mocht de rode fles meenemen, maar kreeg geen 2 euro terug zonder bon te kunnen overleggen. Echt te schandalig voor worden. Bijna je oog kwijt, dan moeilijk doen over 2 euro. Jullie moeten je schamen om dit soort ondeskundig personeel in de winkel te zetten. Als mjjn zoon ze oog niet hersteld, zal ik een letseladvocaat inschakelen.
Groet. Mevr otten

De oplossing

?

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mpw Otten,

    Allereerst mijn oprechte excuses voor het adviseren van de foute lenzenvloeistof voor uw zoon. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat uw zoon peroxidevloeistof in zijn oog heeft gekregen. Ik hoop dat zijn oog snel weer helemaal hersteld is.

    Ik heb uw klacht met urgentie doorgezet naar de betreffende vestiging. Van daaruit zal er contact met u opgenomen worden om uw klacht te bespreken. Daarnaast zal er met u gekeken worden naar een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Laura
    Hans Anders Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Manuela 1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Er heeft iemand gebeld. Staat achter zijn personeel. Diegene heeft de desbetreffende verkoopster gesproken. Zij geeft een andere visie op wat er gebeurd is. Er is geen andere visie. Deze onproffesionele dame heeft mij verkeerde lenzenvloeistof verkocht. Een ander verhaal is er niet. Er is door diegene die contact met mij heeft opgenomen excuus aangeboden. Maar daar heb ik niet zoveel aan. Daarbij hoopte hij dat ik klant zou blijven bij hans anders. Dat weet ik nog niet. Dus eigenlijk is er niet zoveel gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen