Opgelost door Hans Anders: Verkeerde levering, lange wachttijd.

Gaby

27juli heb ik in een filiaal in Utrecht lenzen besteld, deze waren niet op voorraad en zouden thuis gestuurd worden. Toen ik een aantal dagen later de lenzen thuis kreeg kwam ik tot de conclusie dat de geleverde lenzen niet overeen kwamen met de bestelling. Telefonisch contact gezocht met Hans anders en deze zouden de juiste lenzen bestellen. Na twee weken nog geen gehoor van Hans anders en heb ik zelf maar weer telefonisch contact opgezocht: onduidelijkheid of er lenzen besteld zijn, nogmaals besteld. Na 17aug zouden de lenzen geleverd worden. 19 augustus sta ik in de winkel om mijn lenzen op te halen, is er een volledige doos lenzen geleverd exclusief mijn bestelling!

Kortom: Ik wacht al meer dan 3 weken op de juiste lenzen, wat inhoud dat ik over een week geen lenzen meer heb.

Compensatie/geld terug i.v.m. het lange wachten en niet meer kunnen dragen van lenzen omdat deze niet geleverd zijn.

Hans Anders is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gaby
    Lenzen zijn nu eindelijk geleverd

Gaby

Ook een klacht indienen over Hans Anders?