Opgelost door Hans Anders: Verkeerde levering, lange wachttijd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124319
Gebruiker
Gaby
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27juli heb ik in een filiaal in Utrecht lenzen besteld, deze waren niet op voorraad en zouden thuis gestuurd worden. Toen ik een aantal dagen later de lenzen thuis kreeg kwam ik tot de conclusie dat de geleverde lenzen niet overeen kwamen met de bestelling. Telefonisch contact gezocht met Hans anders en deze zouden de juiste lenzen bestellen. Na twee weken nog geen gehoor van Hans anders en heb ik zelf maar weer telefonisch contact opgezocht: onduidelijkheid of er lenzen besteld zijn, nogmaals besteld. Na 17aug zouden de lenzen geleverd worden. 19 augustus sta ik in de winkel om mijn lenzen op te halen, is er een volledige doos lenzen geleverd exclusief mijn bestelling!

Kortom: Ik wacht al meer dan 3 weken op de juiste lenzen, wat inhoud dat ik over een week geen lenzen meer heb.

De oplossing

Compensatie/geld terug i.v.m. het lange wachten en niet meer kunnen dragen van lenzen omdat deze niet geleverd zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hans Anders is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gaby
    Datum
    Lenzen zijn nu eindelijk geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gaby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen