Klacht Hans Anders: Verkeerde voorlichting, vals beschuldigd en geholpen door ondeskundige stagiaire

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 56766
Gebruiker
Bos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met een voucher naar Hans Anders Delfzijl geweest om een bril uit te zoeken. Verkoper vertelde ons dat we beter volgende week konden komen, want dan kregen we een 2e bril gratis!! Hij heeft zelf in de computer een berekening laten zien van wat we terug kregen van ziekenfonds. Zelfs een zonnebril op sterkte was mogelijk. Mijn vriendin een week later weer heen om e.e.a. te regelen, bleek het hele verhaal niet te kloppen en de verkoper zei dat hij dat nooit had gezegd. Met andere woorden, mijn vriendin werd als leugenaar neergezet in de winkel. De verkoper negeerde haar ook volkomen, en maakte een gezellig praatje met andere bezoekers. Daarnaast moest ze lang wachten en werd geholpen door een ondeskundige stagiaire. Kop koffie is nooit aangeboden, en inzet stagiaires dient vooraf overlegd te worden. Al met al heeft ze een compleet rotgevoel overgehouden aan die zaterdag, en heb ik per omgaande mijn deelname Bril Totaalplan opgezegd. Wij gaan naar een andere opticien.

De oplossing

Heb dus mijn deelname Bril Totaalplan opgezegd, en zullen voor het restant bedrag nog een aankoop moeten doen bij Hans Anders.
De vestiging Delfzijl van Hans Anders krijgt van ons de koude douche.
Het heeft ons geen geld gekost, dus geld terug hoeft niet.
Fouten maken doet iedereen, en geef dat gewoon toe. Maar geef niet aan dat je bepaalde dingen niet hebt gezegd waar anderen bij zijn in de winkel.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    klacht in behandeling genomen,.
  2. Auteur
    Bos
    Datum
    Gebeld door Hans Anders, excuses gehad. Vouchers zullen we nog indienen en daarna is Hans Anders voor ons verleden tijd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen