Klacht Hans Anders: Verschikkelijk slechte communicatie

Rianne

Verkeerd voorgelicht over de Bluefilter glazen. Gezegd was dat dit niet te zien zou zijn, wat wel duidelijk het geval is. Telefonsich contact hierover opgenomen en afgesproken dat de glazen kosteloos vervangen zouden worden en het Bluefilter bedrag gerestitueerd. Bij het brenegn van de bril bleek er niks van de klacht en/of de gemaakte afspraken bekend te zijn. De klacht zou worden voorgelegd aan de manager en hierover zou ik terug gebeld worden. 19/11 achter gelaten voicemail ontvangen dat de bril opgestuurd zou worden voor nieuwe glazen maar zij hier graag nog mijn toestemming voor ontvingen. Op 19/11 3x geprobeerd te bellen, op 20/11 2x, op 24/11 2x en op 25/11 eindelijk kunnen bereiken. Bril zou diezelfde avond nog verstuurd worden. 29/11 in de winkel geweest om te kijken of de bril al terug was, dit was nog niet het geval en de mevrouw suggesteerde mij maandag op te bellen zodat ik zou weten waar ik aan toe was en tot op heden nog steeds niet gebeld.

Ik verwacht mijn geld terug te krijgen. Ik noem dit geen tevredenheidsgarantie. "Want we zijn pas tevreden als u dat bent. We nemen uw klachten serieus. "
Ik ben benieuwd.

Hans Anders
    Klacht is ondertussen opgelost.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?