Klacht Hans Anders: Verschikkelijk slechte communicatie

Klachtnummer
# 86787
Gebruiker
Rianne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verkeerd voorgelicht over de Bluefilter glazen. Gezegd was dat dit niet te zien zou zijn, wat wel duidelijk het geval is. Telefonsich contact hierover opgenomen en afgesproken dat de glazen kosteloos vervangen zouden worden en het Bluefilter bedrag gerestitueerd. Bij het brenegn van de bril bleek er niks van de klacht en/of de gemaakte afspraken bekend te zijn. De klacht zou worden voorgelegd aan de manager en hierover zou ik terug gebeld worden. 19/11 achter gelaten voicemail ontvangen dat de bril opgestuurd zou worden voor nieuwe glazen maar zij hier graag nog mijn toestemming voor ontvingen. Op 19/11 3x geprobeerd te bellen, op 20/11 2x, op 24/11 2x en op 25/11 eindelijk kunnen bereiken. Bril zou diezelfde avond nog verstuurd worden. 29/11 in de winkel geweest om te kijken of de bril al terug was, dit was nog niet het geval en de mevrouw suggesteerde mij maandag op te bellen zodat ik zou weten waar ik aan toe was en tot op heden nog steeds niet gebeld.

De oplossing

Ik verwacht mijn geld terug te krijgen. Ik noem dit geen tevredenheidsgarantie. "Want we zijn pas tevreden als u dat bent. We nemen uw klachten serieus. "
Ik ben benieuwd.

1 reactie

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Klacht is ondertussen opgelost.

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen