Klacht Hans Anders: voucher van hans anders en het niet terug bellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139628
Gebruiker
Janny
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb al jaren een bril van hans anders met het spaarplan voor om de twee jaar een nieuwe bril.
Nu was ik weer aan de beurt voor een nieuwe bril en wat schets mijn verbazing mijn brillenglazen worden niet meer vergoed met het spaarplan ik moet honderden euro's bij betalen ,ik heb al 10 jaar de zelfde glazen er is nooit wat van gezegd. in de winkel werd gezegd ik kan niks voor U doen .
Heb gebeld met het hoofdkantoor er werd mij aangeraden een klacht in te dienen heb ik gedaan ik hoor niks meer vaak gebeld iedere keer U word binnen 5 dagen terug gebeld maar echt niks. Ik vind dit erg vreemd en onbeleefd .En het gaat mij nu heel veel geld kosten .En zit nu met een voucher waar ik niks aan heb .

De oplossing

Ik kan mij voorstellen dat het niet meer kan maar zeg het van tevoren, en dat de rayonmanager daar wat aan moet doen, nadat ik zo vaak gebeld heb.

6 reacties

  1. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Er is contact opgenomen met de klant en de klacht is besproken.
    Mevrouw heeft het begrepen.
    Mevrouw heeft glazen die niet in het totaalplan zit. vandaar dat er bij betaald moest worden.

    Met vriendelijke groet,
    Hans Anders
    Klantenservice

  2. Auteur
    Janny
    Datum
    Nou dit is wel erg kort door de bocht met mevrouw gepraat en ze begrijpt het, nou sorry ik begrijp het helemaal niet ,al die jaren gaat het goed en ineen keer kost het heel veel gels ,ze hadden mij in moeten lichten daar over dan had ik niet meer aan het spaarplan meegedaan en dan kan ik gaan en staan waar ik wil maar nu zit ik met 200 euro aan bonnen en moet nog eens honderden euro's bijbetalen, nou ik begrijp dat echt niet .
    En er zou nog overlegt worden en daar voor terug gebeld . worden
  3. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Er is meerdere keren telefonisch contact opgenomen met mevrouw om deze case te bespreken. In de brief wordt gesteld dat de verantwoordelijke regiomanager er de zorg voor gaat dragen dat er contact wordt opgenomen en dit is ook meerdere malen gedaan. Mevrouw heeft dure A merk glazen welke niet in het Totaal Plan zijn opgenomen. Alleen met bijbetaling kan mevrouw deze glazen kiezen. Dit is besloten door de eindverantwoordelijke en hierin worden geen uitzonderingen gemaakt.
  4. Auteur
    Janny
    Datum
    wat een leugen niet normaal,
    in al die tijd is er twee keer contact geweest .en dan zou er nog overleg met de regiomanager zijn en die zou bellen.
    en die A merk glazen heb ik een keer gehad ,waar ik dan al die jaren ervoor door gekeken heb weet ik niet ,maar er is al 10 of twaalf jaar niks veranderd . En de reclame die ze nu hebben je moet heel erg goed zoeken naar de voorwaarden.
  5. Auteur
    Hans Anders
    Datum
    Mevrouw kan een keuze maken uit de glazen die binnen het totaalplan vallen of bijbetalen als zij dezelfde glazen wil als vorige keer
  6. Auteur
    Janny
    Datum
    ach het komt er op neer dat zulke bedrijven lak aan alles hebben .Dat zal in de toekomst wel z'n uitwerking krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hans Anders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen