Opgelost door Hans Kleding: Jas canada goose parka

Bjornpalmen

De site vanavond kleding werkt niet en geeft valse informatie... mbt als ik een jas zou bestellen en ik zou dit voor 17.00uur doen.. dan zou ik.de De bestelling de volgende dag ontvangen... nou geen jas ontvangen..klanten service via whats altijd bereikbaar zoals op site staat aangegeven... niet dus heb 2 dagen geleden bericht gestuurd geen reaktie... volgende probleem.je bestelling status controleren, je moet je order.nummer invullen tevens je emailadres.werkt ook niet.. niet echt betrouwbaar.. Ik wacht nog paar dagen af.. en dan zal ik er alles aan doen om me geld terug te vorderen.. me vriendin is advocaat dusbdat komt wel.goed... Ik hoop Hans kleding dat je een man van je woord bent en dit netjes afhandelt.. als ik langer moet wachten dan aangeven is het wel zo netjes om even te communiceren.. mvg 0629064325.

Dit netjes afhandelen.. graag reaktie als bestelling later word geleverd dan op site vermeldt staat..

Bjornpalmen
Na lang wachten bestelling ontvangen Vind de communicatie zeer slecht De klacht is opgelost... Zeer.tevreden over het product, goede site; alleen de communicatie kan beter Bjorn palmen

Ook een klacht indienen over Hans Kleding?