Klacht Hans Stassar: gekrompen tentzeil

J. Franssen

t.b.v. onze terrasoverkapping hebben wij enige jaren geleden (bijna 6 jaar geleden) om de voorkant van de overkapping een zeil op maat te laten maken om het geheel s'winters te kunnen dichten,
op dit zeil kwam in de loop van drie jaren door krimp heel veel spanning te staan, zelfs zoveel dat het stiksel aan de kant van de ritssluiting kapot ging, dit heeft men toen gerepareerd.
het krimpen bleef echter doorgaan ondanks het feit dat ik de zijkanten steeds meer speling gaf en waardoor de ritssluiting uiteindelijk de geest gaf.
in nov. j.l. heb ik weer aan de bel getrokken waarna men mij adviseerde om enkele foto's door te mailen. medio dec. nog steeds geen retourbericht waarna ik in jan. telefonische ben gaan zoeken waarna excuses i.v.m. drukte vuurwerkverkoop.enkele dagen later ontving ik het droeve bericht dat reparatie € 400.00 zou gaan kosten(maar nu met absoluut krimpvrij materiaal) terwijl het hele zeil € 541,00 heeft gekost. er is met geen woord over krimp gerept

reparatie van de gekrompen delen welke na bijna 6 jaar niet meer voldoen/te gebruiken zijn (garantie van drie jaar is voorbij)

Wij vinden dat Hans Stassar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hans Stassar?