Klacht HansGrohe: Na enkele maanden vlekken op rosé gouden douchekop van Hans Grohe

Nickvdh

Wij hebben een verchroomde regendouche met handdouche van Hans Grohe en na enkele maanden begonnen er al verkleuringen op te treden bij de douchekop en het bedieningspaneel. Vlekken die er niet uitgaan en het chroom lijkt dan ook echt aangetast te zijn. Na het product te hebben opgestuurd en beoordeeld is door het labaratorium in Duitsland van Hans Grohe krijgen wij na 3/4 maanden de boodschap dat de regendouche is aangetast door een schoonmaakmiddel. Terwijl wij in eerste instantie geeneens een middel gebruikt hebben en naderhand pas een schoonmaakmiddel dat is aangeraden door Hans Grohe zelf! Wij voelen ons ongelofelijk voor de gek gehouden en zitten nu met peperdure douche materialen die er niet meer uitzien. Daarnaast is onze handdouche niet aangetast waardoor hun theorie van ons schoonmaakmiddel helemaal niet opgaat, het lijkt er op dat de regendouchekop en het bedieningspaneel niet goed verchroomd is geweest. Wat kunnen wij hier verder nog aan doen!

Geld terug, helemaal klaar met dit bedrijf en hun onterechte beschuldiging van bijtend schoonmaakmiddel. Dat hebben wij niet eens in huis!

Wij vinden dat HansGrohe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HansGrohe?