Klacht HansGrohe: slecht dat kraan van bijna 400 euro na 3 jaar alstuk gaat.En slecht dat hansgrohe bij blokkert .kan

Klachtnummer
# 294866
Gebruiker
Marinka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

keukenkraan na 3 jaar al stuk.had lekkage dus moest andere kraan.Loodgieter moest dit verhelpen.Kraan via warmteservice opgestuurd naar Hansgrohe.Kraan werd gemaakt maar als ik geen andere kraan gekocht had had ik 4 weken zonder water in keuken gezeten.Nu zit ik met 2 kranen en moet weer loodgieter betalen om kraan om te wisselen.

De oplossing

geld voor kraan die ik aangeschaft had ter vervanging van kapotte kraan.En loodgieter die kraan omwisselt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HansGrohe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HansGrohe?