Opgelost door HansGrohe: Verkleuring van het chroom van de thermostaatkranen in nieuwe badkamer van nog geen jaar oud.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51455
Gebruiker
MaFeij
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via de badkamerleverancier heb ik u al benaderd maar helaas kreeg ik onderstaande mail waarbij tot mijn grote verbazing zelfs gezegd wordt dat shampoo en douchegel de oorzaak kunnen zijn...Uiteraard gebruiken wij dergelijke producten onder de douche.
Van: ............
Verzonden: vrijdag 14 februari 2014 8:16
Aan: GalvVerwerkingRelatieGegevens
Onderwerp: SC Re: Opvolging serviceverzoek 76387, FEIJTEL MARIJKE HALSTEREN, servicenummer Hansgrohe 300779349
Wij hebben de foto's ontvangen en bekeken. Op alle foto's zijn bruine / blauwe verkleuringen / vlekken zichtbaar. De oorzaak van de verkleuring is ons niet duidelijk. Chroom kan niet spontaan verkleuren, dit kan alleen door invloed van buitenaf. Mogelijk zijn deze vlekken ontstaan door een zuur. Dit soort zuren kunnen in reinigers, ontkalkingsmiddelen, desinfecteermiddelen, of huidverzorgingsproducten (parfum, aftershave, shampoo, do

De oplossing

Vervangen van kranen of zorgen dat de verkleuring opgelost wordt en als geen van beide zou gaan dan desnoods financiële compensatie ( maar het zou vervangen moeten kunnen worden in de hoop dat het niet opnieuw optreedt)!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HansGrohe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    MaFeij
    Datum
    Inmiddels heeft mijn badkamerleverancier (www.lindhoutbadkamers.nl) met ' superspoed' de klacht opgepakt: gisterenavond werd ik gemaild, vanmorgen gebeld en nu staan er al nieuwe kranen in !
    Heel erg fijn!
    Van Hans Grohe alleen de reactie dat ze het spijtig vinden dat ik jullie heb ingeschakeld...
  2. Auteur
    MaFeij
    Datum
    Heel goed opgelost door mijn badkamerleverancier (www.lindhoutbadkamers.nl), helaas niet door Hans Grohe zelf die slechts reageerden met een mail dat ze het jammer vinden dat ik de consumentenbond heb ingeschakeld...
    Lindhout heeft gisteren gemaild, vanmorgen gebeld en nu staan er al nieuwe kranen in! Dat is fantastisch! En verdient een pluim!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MaFeij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HansGrohe?