Opgelost door HanVos warmtetechniek: 24 uursservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66716
Gebruiker
klaas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Consumentenbond,

Ik heb bij HanVos warmtetechniek een servicecontract voor mijn CV ketel. Nu heb ik storing aan mijn ketel en dus HanVos gebeld. De eerste afspraak (op maandag) ging niet door, vanwege een misverstand. Een nieuwe afspraak maken kon alleen op donderdag (de storing heb ik gemeld op maandag). Mijn argument dat ik recht had op 24 uursservice, zoals in het contract staat, werd weggewuifd met een hele andere definitie van dat begrip. Mijn idee van 24 uursservice is dat er 24 uur per dag een monteur beschikbaar is om een storing aan je CV-ketel te verhelpen. Hun interpretatie van het begrip 24-uursservice is dat er binnen 24 uur een monteur langskomt om je storing te verhelpen. Volgens mijn idee is dit gewoon misleiding om veel klanten binnen te halen en daarna gewoon tussen kantoortijden de storingen te verhelpen. wie heeft er gelijk?
Ik hoop het graag van u te horen!
groeten
Klaas Daane Bolier
06 53 11 53 64

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HanVos warmtetechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    klaas
    Datum
    HanVos heeft gelijk contact opgenomen en erkend dat de term 24 uursservice tot verwarring kan leiden. Om deze verwarring in de toekomst te voorkomen hebben ze toegezegd hun definitie van 24 uursservice op hun site te plaatsen. Snel gereageerd dus!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HanVos warmtetechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen