Wij vinden dat HanVos warmtetechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door HanVos warmtetechniek: 24 uursservice
Details
Klacht
Beste Consumentenbond,Ik heb bij HanVos warmtetechniek een servicecontract voor mijn CV ketel. Nu heb ik storing aan mijn ketel en dus HanVos gebeld. De eerste afspraak (op maandag) ging niet door, vanwege een misverstand. Een nieuwe afspraak maken kon alleen op donderdag (de storing heb ik gemeld op maandag). Mijn argument dat ik recht had op 24 uursservice, zoals in het contract staat, werd weggewuifd met een hele andere definitie van dat begrip. Mijn idee van 24 uursservice is dat er 24 uur per dag een monteur beschikbaar is om een storing aan je CV-ketel te verhelpen. Hun interpretatie van het begrip 24-uursservice is dat er binnen 24 uur een monteur langskomt om je storing te verhelpen. Volgens mijn idee is dit gewoon misleiding om veel klanten binnen te halen en daarna gewoon tussen kantoortijden de storingen te verhelpen. wie heeft er gelijk?
Ik hoop het graag van u te horen!
groeten
Klaas Daane Bolier
06 53 11 53 64
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.