Wij vinden dat HanVos warmtetechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HanVos warmtetechniek: servicebeurt wordt serviceverlies
Details
Klacht
Donderdag 24/10/2018 zou bij ons thuis tussen 8.00 en 12.00 een monteur komen voor de jaarlijkse servicebeurt aan de CV-ketel. Rond 8.00 uur wordt er gebeld dat de monteur ziek is en er niemand kan komen. Frustrerend als je daarvoor speciaal van je werk thuisblijft, bij service hoort voor ons ook het op korte termijn regelen van een vervanger.Even later staat er ineens toch een monteur voor de deur, het lijkt met een sisser af te lopen. Deze kijkt dan nog even op de bonnen en ziet dan dat hij de verkeerde bij zich heeft en ons daardoor niet mag helpen.
Vervolgens Hanvos gebeld met uitleg van de situatie en dat de monteur er nu toch is, maar de persoon aan de telefoon meldt dat zij er niet over gaat en dat de verantwoordelijke er nog niet is. De monteur mag niet helpen en vertrekt onverrichte zaken. De manager zou ons nog terugbellen over de gang van zaken, ook dit is niet gebeurd.
Gewenste oplossing
Gewenste Oplossing:Ik ben tevreden wanneer Hanvos de nieuwe afspraak voor hun rekening neemt. Deze gang van zaken heeft het vertouwen in dit bedrijf ernstig geschaad en getuigd van een lage mate van klantvriendelijkheid. Zelf een afspraak vergeten en per ongelijk niet thuis zijn zou ongetwijfeld een rekening hebben opgeleverd, dus omgekeerd mag er best iets tegenover staan als je een klant met en servicecontract bent.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.