Klacht Happy Bodies: Betaling afdwingen voor niet geleverde diensten.

AlexHoogendoorn

Happy Bodies adverteert met een gratis maand, een vrijblijvende afspraak en
Niet Goed? Geld Terug! garantie zonder gedoe.
Met de algemene voorwaarden wordt echter Niet Goed? Toch blijven
betalen! afgedwongen.
Het is mijn vrouw op de vrijblijvende afspraak niet goed uitgelegd dat ze haar lieten tekenen voor een abonnement met een duur van tenminste 12 maanden zonder de mogelijkheid om tussentijds op te zeggen en met betalingsverplichting voor alle termijnen.
Mijn vrouw is een jaar geleden aan haar epilepsie geopereerd en heeft bij
inschrijving nadrukkelijk gemeld dat ze het graag zonder verdere
verplichtingen wilde proberen.
Er is sprake van een misleidende handelspraktijk omdat essentiële informatie op een onduidelijke of dubbelzinnige wijze is verstrekt, zoals ten aanzien van de
(on)vrijblijvendheid, de "Niet Goed? Geld Terug! garantie" en de prijs van het abonnement.

Ontbinding van het contract zonder verdere betalingsverplichting en excuses voor de manier waarop het bedrijf zich heeft opgesteld. Er is zonder enig begrip een incassobureau ingeschakeld.

Wij vinden dat Happy Bodies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

AlexHoogendoorn
Happy Bodies heeft niet op de klacht gereageerd. Intussen blijft Happy Bodies iedere maand proberen om een nieuwe maandtermijn te incasseren en blijven we hierover brieven van zowel Happy Bodies als het incassobureau ontvangen.

Ook een klacht indienen over Happy Bodies?