Klacht Happy Bodies: Onredelijke algemene voorwaarden waar zeker in het geval van blessures, nooit aan voldoen kan worden

R. Jacobson

Mijn klacht is dat ik door diverse blessures (en buitenlandse reizen), onvoldoende mogelijkheid heb gehad om binnen de gestelde periode 20 keer te sporten. Bovendien worden er zeer onredelijke eisen gesteld over hoe vaak en hoe lang je gesport MOET hebben. Al met al hanteert Unhappy Bodies dermate strakke en uitgebreide regels dat als er iets bijzonders zoals een blessure, aan de hand is, zij zich om allerlei redenen beroepen op algemene voorwaarden (die dus zeer ver dragend zijn en onredelijk naar de client toe). Unhappy Bodies hanteert daarmee de algemene voorwaarden als een strak keurslijf waar je in de garantieperiode bij bijzonderheden, niet aan kan voldoen.
Ik heb nog geprobeerd aan de algemene voorwaarden te voldoen, maar nu komt er plots weer een nieuwe regel naar voren waar ik gezien mijn blessures niet aan mag en kan voldoen.

Ik wil graag mijn geld terug.

Hoogachtend,

R. Jacobson

Mijn lidmaatschap beeindighen als garantieperoide en de door mij betaalde gelden terugstorten ex inschrijfgeld.

Wij vinden dat Happy Bodies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Happy Bodies?

2. Stuur een juridische brief