Klacht Happy Cocooning: Te dure gasslang laten aanschaffen

Bobby

Ik had defecten aan een kachel van Happy Cocooning. Ze wilde geen onderdelen sturen maar een monteur a 75 euro. Deze zou alles maken voor die prijs. De monteur kwam en gaf gelijk aan dat de gasslang vervangen moest worden. Ik wilde deze zelf gaan kopen maar dan kon hij de kachel niet maken want hij moest hem af testen. Ik had geen problemen met die slang. De slang was net zo duur als ik de winkel 25 euro. Ik heb het laten vervangen omdat anders de kachel niet gemaakt zou worden. Tot mijn verbazing zie ik later dat de slang de helft kost in de winkel. Ik met mijn klacht naar Happy Cocooning. Komen ze met een hele uitleg over dat ze zulke goede slangen hebben die 10 jaar meegaan. ????? Okee mijn slang is helemaal niet zo oud dus waarom moest mijn slang vervangen worden. De slang bekeken en had helemaal geen droogte scheuren of iets door de weersinvloeden omdat het altijd binnenin gezeten had.

mijn Geld terug voor een slang die niet vervangen had hoeven worden.

Wij vinden dat Happy Cocooning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?