Klacht Happy Numbers: Ik krijg een dreiging met gerechtelijke procedure van een onbekend bedrijf voor een onbekende dienst

fietsman

Ook ik krijg een bericht dat een openstaande factuur van Happy Numbers van 289,--.

De tekst en bedrag zijn als volgt: "
Geachte Heer/Mevrouw ...,

Middels dit schrijven maak ik u kenbaar dat uw vordering bij Happy Numbers is overgedragen aan
PayCure Incassobureau.

Bovengenoemde opdrachtgever heeft uw onderstaande vordering ter incasso ingediend.

Dossiernummer Bedrag ad
462725 € 289

Hierbij wordt u in de gelegenheid gesteld om bovenstaande vordering binnen 5 dagen na
dagtekening van dit schrijven te voldoen aan PayCure om verdere procedure(s) te voorkomen.

Indien u geen gehoor geeft aan het bovenstaande, stellen wij u hierbij in gebreke en zijn wij
genoodzaakt een gerechtelijke procedure tegen u te starten.

In dit kader maken wij u erop attent dat een gerechtelijke invorderingsprocedure zeer hoge kosten
met zich mee kan brengen.

Om uw vordering veilig en eenvoudig te voldoen, kunt u gebruik maken van onderstaande iDeal link.

Betalingen via iDeal worden automatisch verwerkt.

PayCure Incassobureau

Akersingel 162
1060NK Amsterdam

020 - 213 4269
incasso@paycure.nl
www.paycure.nl"

Dit is hetzelfde bedrag en dezelfde tekst als die ik in andere klachten zie. Ik zou niet weten wie Happy Numbers is of namens wie ze factureren. De factuur van 289,-- wordt nu voor het eerst onder mijn aandacht gebracht.

Mij een gespecificeerde factuur sturen waaruit blijkt voor welke dienst bij welk bedrijf en wanneer geleverd ik dit bedrag nzou moeten betalen.

Wij vinden dat Happy Numbers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Happy Numbers?