Opgelost door Happy Numbers: Zie hierboven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 523161
Gebruiker
BlauweVrouw#7
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via een incassobedrijf PayCure een vordering gekregen dat ik binnen 5 dagen een bedrag moet betalen. Dit bedrag zou sinds 2018 opgelopen zijn en ik zou mondeling toegezegd hebben dat ik mee zou spelen.
Bij mijn weten heb ik geen toezegging gedaan en waarom sturen ze mij geen bericht dat ik niet betaald heb. Zowel per post als per e-mail

Gewenste oplossing

Mondelinge toezeggingen worden altijd opgenomen. Laat u maar horen dat ik die toezegging heb gedaan.
Geboden oplossing
Ik heb zelf met een juridisch adviseur van de Consumentenbond contact opgenomen die mij verder heeft geholpen. Van het betreffende bedrijf nooit meer wat gehoord.. Goed geholpen door de Consumentenbond!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Happy Numbers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Happy Numbers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen