Opgelost door Happybee.nl: Betaald , niet geleverd en niet teruggestort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37222
Gebruiker
anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin september heb ik een bestelling geplaats. Die bleek niet leverbaar, daarover is netjes gecommuniceerd. Afgesproken is dat het betaalde bedrag zou worden terug gestort. Dat is tot op heden niet gebeurd. Verder blijkt de website inmiddels afgesloten en kan ik mw niet meer telefonisch bereiken.

De oplossing

terug storten aankoopbedrag

2 reacties

  1. Auteur
    Happybee.nl
    Datum
    Goedemiddag, ik heb u zojuist een mail verzonden en het aankoopbedrag overgemaakt.vriendelijke groet,
  2. Auteur
    anoniem
    Datum
    Fijn dat het snel is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Happybee.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen