Klacht Happybee.nl: Niet serieus met klacht omgaan

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274417
Gebruiker
Ino233
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een broek besteld bij Happybee na 1 keer wassen is de broek van kleur veranderd .
Ik moest foto's mee sturen in de mail met mijn klacht.na dit gebeurd is kreeg ik een slap mailtje terug .zie mail.
Ik vindt dit onbeschoft hoe zij aan hun geld proberen te komen.deze manier van omgaan met klachten van klanten is bedrijf onwaardig.
Ik eis waarvoor ik netjes heb betaald en niet voor iets betalen en na 1 keer wassen bij de afval zetten.dit klopt niet.

Mail van happybee !!!!!!
Ik heb de foto’s gezien.

We hebben er een nieuwe broek bij gepakt en deze broeken hebben een vintage look. Daarbij een speciale verfbehandeling gehad waardoor

ieder exemplaar uniek is. De kleur vervaagt na het wassen en dragen en de naden worden witter.

Dit hebben alle broeken.
Het kan dan ook niet als een klacht beoordeeld worden.

De oplossing

Nieuwe broek die niet zijn kleur verliest na het wassen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ino233
Datum
Uiteindelijke oplossing Broek Teruggestuurd en alles is gelukkig opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content