Opgelost door Happybee.nl: Pakket verdwenen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 370163
Gebruiker
celine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb kleren besteld en wilde deze laten bezorgen bij de vader van mijn kinderen. DAt gebeurde niet. Vervolgens kreeg ik bericht dat t pakje bij mij thuis is afgegeven maar dat kan niet want ik was er niet. Op mails hierover en berichten via Messenger reageert t bedrijf niet. Ik wil een oplossing. Negeren van mijn klacht is géén oplossing

De oplossing

Opnieuw versturen van bestelling naar juiste adres

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
celine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nooit op de klacht gereageerd. Het pakje is wel terecht
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Happybee.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen