Klacht Happybodies.nl : Gratis Proefmaand maar moet toch een startpakket betalen

BezigeBij#123

Ben op dinsdag voor een vrijblijvend gesprek gegaan voor een proefmaand bij Happy Bodies Leidscherijn.
Heel vriendelijk gesprek waarin gezegd werdt dat na de proefperiode een jaarabonnement werd afgesloten met een startpakket van 69 euro.
Daar heb ik voor getekend
Woensdag ging mijn schoonvader het ziekenhuis en en zou een zwrae periode voor ons liggen dus ik besloot de proefmaand niet te starten. Omdat ik wilde dat ze niet alle moeite zouden doen met alle metingen heb ik die woensdag een mail gestuurd.
Daarin stond dat het alleen bij de vestiging kon worden opgezegd.
Donderdag bij de vestiging opgezegd.
Toen ik me had afgemeld zei de persoon dat het wel zonde was van het geld wat ik moest betalen tenzij ik binnen 24 uur had afgemeld.
Toen ik zei dat ik wel binnen 24 uur per mail had afgezegd zei ze dat ze dat zou gaan uitzoeken en daar zou ik over terug gebeld worden. Ik vertelde haar dat als ik toch moest betalen ik wel graag van de proefmaand gebruik wilde maken om de metingen te doen. Ook dat zou ze uitzoeken.
Een week later nog niets gehoord de ledenadministratie gebeld. Ze zouden de vestiging bellen en ik zou weer terug gebeld worden.
Week later nog niets gehoord mail gestuurd.
Daarop kreeg ik alleen de uitleg waarom ik ze 69 euro verschuldigd was. Daarna volgde een nare mail wisseling. Ik kreeg vervolgens een boete verhoging en inmiddels een incassobrief op de deurmat.

Ik wil graag mijn € 76.50 en niets meer met hun te maken hebben

Ook een klacht indienen over Happybodies.nl ?