Klacht HappyCar.nl: ze geven geen correcte informatie en staan daar niet verantwoordelijk voor!

Klachtnummer
# 384931
Gebruiker
Roxx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een reservering gedaan voor een auto en was 10min laat dan aangegeven.
In de klant informatie stond dat de reservering tot 30-60min was en dan zou men moeten bellen.
Dus 10min is niet nodig naar mijn inziens.

Ik kom aan en verhuurbedrijf was al gesloten.
1. Happy Car had nooit geiïnformeerd dat reserveringtijd ook hun sluitingstijd was.
2. Hun leverde geen contact gegevens aan verhuurdbedrijf dus hun konden mij ook niet bellen.

Happycar heeft mn credit card gecharged voor een service die ze NiET verlenen.
Ze geven aan dat IK had moeten bellen en dat het mjn eigenschuld was.

Terwijl hun klanteninformatie anders aangeeft en ten 2de moet ik niet gaan uitzoeken dat locatie dicht zou gaan op dezelfde tijd.
Deze werd nooit aangegeven in de reserverings opties

Ze zijn oplichters

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HappyCar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HappyCar.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen