Klacht Happycoins: Verklaring wat er fout gaat.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 275908
Gebruiker
Fonz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 17 september 0,1466 ether ( 50 euro ) gekocht en in Happycoin wallet opgeslagen.
Op 30 september 0,03 ether overgemaakt aan andere wallet.
Op 5 oktober weer 0,03 ether overgemaakt aan andere wallet.
Tot op heden 7 oktober nog niets ontvangen in andere wallet, wel twee keer 0,03 ether van saldo bij Happycoin wallet.

De oplossing

Waar zijn deze ethers en kunnen deze nog komen of gerecupereerd worden?

1 reactie

  1. Auteur
    Happycoins
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste AJL Winters,

    Wij zijn een wissel kantoor en houden geen tegoeden voor onze klanten vast. Verder bestaat er geen HappyCoins wallet en handelen wij niet in Ethercoins.

    Wij denken dat deze klacht niet aan ons gericht is en dat u een ander bedrijf bedoeld.

    Voor vragen kunnen onze klanten ons bereiken van dinsdag t/m vrijdag tussen 13:00 en 17:00 op telefoonnummer +31 10 3400025

    met vriendelijke groeten,

    HappyCoins.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fonz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze klacht had niet naar HappyCoins moeten gaan maar naar, www.happy-coin.org "Your Ethereum wallet online".
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Happycoins?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen