Opgelost door Happyhealthy.nl: 19x een bedrag afgeschreven voor een ongewenst lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 320151
Gebruiker
Koppelverkoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koppelverkoop na bestellen van een boek.

De oplossing

Het bedrijf is mij inmiddels tegemoet gekomen door op 2 na alle betalingen terug te betalen. Ik beschouw de klacht daarmee als afgehandeld.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koppelverkoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bedragen die afgeschreven zijn voor het ongewenste lidmaatschap zijn inmiddels terug gestort. Met dank aan de Happyhealthy.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen