Opgelost door Happyhealthy.nl: Geen terugbetaling ontvangen nadat bestelling retour is ontvangen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 400406
Gebruiker
GeldTerug#Henkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan op hun website. Tijdens ontvangst meteen geannuleerd omdat ik niet tevreden ben over het product en je meteen op slinkse wijze aan een abonnement zou vastsitten.

"Peter" van de helpdesk heeft me de dag erna gemaild en het abonnement zou stop gezet zijn. Het boek was reeds onderweg en ik kon hem terug sturen. Als ze dit ontvangen zouden hebben kreeg ik het bedrag van 37,- euro terug. Inmiddels bijna 2 maanden verder en 10tallen mails van telkens dezelfde "Peter" het boek word volgens hem ontvangen door een externe partij..? Volgens de track and trace code is het boek allang bij de externe partij binnen maar weigert happy healthy een terug betaling te doen omdat de externe partij dit nog niet verwerkt heeft....

De oplossing

Betaling van 37euro retour op mijn bankrekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeldTerug#Henkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug. Jammer dat ze geen eerlijk antwoord geven. Postnl heeft bevestigd dat het pakkeetje na 2 dagen (zoals de track and trace code aangaf) afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?