Opgelost door Happyhealthy.nl: Geld niet teruggekregen na retourneren boek

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 379710
Gebruiker
Gebruiker1563963796
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17 mei een boek gekocht en deze op 27 mei mei teruggestuurd. Ik zou het bedrag van E37,- binnen 6 weken volgens hun reglement op mijn rekening teruggestort krijgen. 26 juni heb ik een bericht gestuurd met het bewijs dat ik het boek heb geretourneerd omdat ik nog steeds niets had gekregen. Het antwoord was een vaag mailtje dat ze er nog mee bezig waren. Ik heb het bedrag nu nog steeds niet op mijn rekening teruggestort gekregen.

De oplossing

ik zou mijn geld graag willen hebben zoals afgesproken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1563963796
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld staat inmiddels op mijn rekening. Ik vind het wel heel jammer dat ik een openbare klacht moet schrijven om het direct opgelost te zien. Volgens mij had het ook gewoon gekund. Ik had meer het gevoel dat als ik er niet achteraan was gegaan, het nooit was teruggekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen