Opgelost door Happyhealthy.nl: Happyhealthy laat klanten ongemerkt een betalend lidmaatschap afsluiten.

angry Opgelost
Gisele

Ik heb op 8 april 2017 het boek Afslank receptenbijbel besteld en betaald. Kennelijk staat op een van de bestelpagina's een vinkje aan waarmee ik dan een soort lidmaatschap afsluit dat per maand een automatische afschrijving van ongeveer € 20 ,- kost.
Tot mijn verbazing ontdek ik dit nu pas (12/09/2018).

Ik maak bezwaar tegen deze vorm van koppelverkoop en wil met terugwerkende kracht dat alle zogenaamde lidmaatschaps betalingen teruggestort worden.

Ge

1. Ik wil dat uitgeverij happyhealthy alle betalingen van april 2017 tot september 2018 terugstort op mijn bankrekening.
2. Ik wil dat deze uitgeverij stopt met deze kwalijke vorm van koppelverkoop.

Gisele
Uiteindelijke oplossing Na lezing van onderstaand bewijs van opzegging van mijn 'lidmaatschap' heeft SenH alle afschrijvingen teruggestort. Bravo. Na twee weken een dreigbrief van zijn advocaat ontvangen dat ik de klacht moest weghalen. En wie schetst mijn verbazing te constateren dat nog steeds dezelfde klachten op dit forum worden gemeld. Blijkbaar is het voor kopers van het boek nog steeds niet helder dat zij tegelijkertijd een abonnement van 19,97 per maand afsluiten. Ophouden daarmee. Van: afmelden@senhpayments.nl Datum: 12 april 2017 12:11:46 CEST Aan: martinegeffroy@xs4all.nl Onderwerp: Bevestiging afmelding lidmaatschap Beste Martine Veen-Geffroy, Hierbij bevestigen wij u de afmelding op het lidmaatschap. Het is altijd jammer om te zien dat iemand zich afmeldt. Wij danken u in ieder geval voor de interesse in het product en wensen u succes in het behalen van uw doelen. U lidmaatschap wordt per direct opgezegd. Met vriendelijke groet, S&H team