Opgelost door Happyhealthy.nl: I zonder mijn toestemming wordt via een zg doorlopende incasso geld van mijn rekening gehaald.

vanAsch1

Sinds 3 sept. 2018 werd er ongewild van mijn rekening al 10 x 19,97 afgeschreven via een incasso van Beheer Derdengelden PayPro.nl in opdracht van AfslankReceptenbijbel. Ik had zo'n boek besteld voor 27,00. Zonder mij verder aangemeld te hebben voor een of andere video abonnement. Helaas ontdekte ik pas vandaag het "misverstand" en heb meteen geprobeerd contact te krijgen met het bedrijf/klantenservice. niet gelukt om een bericht naar ze te sturen.
Ik wil natuurlijk mijn geld terug en ook geen abonnement of wat dan ook van dat bedrijf.

Ik wil graag jullie hulp om het ten onrechte van mijn rekening gehaalde geld teruggestort te krijgen. Ook wil ik niet verder lastiggevallen worden en geen verdere
contracten willen hebben of wat dan ook met deze firma .
Mijn klacht is gelukkig super snel opgelost door de bemiddeling met KLACHTENCOMPAS.van de Consumentenbond!! De aangeboden oplossing is dat de voor mij onbedoeld en door PayPro.nl afgeschreven bedragen 6 x 19,97 teruggestort zijn op mijn rekening. Ook ben ik verlost van een, door mij ongevraagd, videoabonnement voor AfslankReceptenbijbel van HappyHealty.nl. Ben dus tevreden!!! Groet, I.J. van Asch

Happyhealthy.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?