Opgelost door Happyhealthy.nl: Misleidende verkooptechniek en ongewenst abonnementskosten en lidmaatschP

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 407913
Gebruiker
Consument#3011
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het bestellen van de afslankreceptenbijbel van Happy Healthy (Oscar Helm) stond er (achteraf achtergekomen) blijkbaar automatisch aangevinkt dat ik akkoord ging met een abonnement voor een video/youtube kanaal. waarvoor iedere maand een bedrag van 19.97 wordt geïncasseerd. Ik heb bezwaar gemaakt tegen deze vorm van koppelverkoop en misleidende informatie en her bedrijf verzocht om met terugwerkende kracht zowel het abonnement stop de zetten en de bedragen terug te storten. Hier wordt tot op heden niet op gereageerd

De oplossing

Mijn abonnement op het videokanaal met terugwerkende kracht beëindigen en alle geïncasseerde bedragen terug storten op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument#3011
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?