Klacht Happyhealthy.nl: Onduidelijke verkooppraktijken met betaalverplichting
Details
Klacht
Bij het bestellen van een receptenboek ben ik onbewust lid geworden van een videoprogramma waarbij elke maand, €19,97 wordt geïncasseerd.Door alle schreeuwerige info op de site tijdens het bestellen schijn ik een vinkje over het hoofd gezien te hebben.
Nu kun je je zelf uitschrijven via een link op de site, maar daarvoor heb je je inlog gegevens nodig die in de bestelmail van het boek stond.
Toen het boek eenmaal binnen was , heb ik de mail met ook enorm veel info erin weggegooid.
Heb meerder emails gestuurd, contact formulier ingevuld, maar geen reactie van dit bedrijf.
Als je dit boek besteld vil je schijnbaar een of andere sepa machtiging in.
De bank kan hier dus naar hun zeggen niets tegen doen, ik heb nu zelf de incassant geblokkeerd, en drie maal een mail gestuurd dat ik het lidmaatschap opzeg.
Gewenste oplossing
Dat ik een bevestiging ontvang via de mail dat werkelijk het lidmaatschap is opgezegdDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.