Opgelost door Happyhealthy.nl: Ongevraagd abonnement van E 19,97 bij aankoop van boek/e-book
Details
Klacht
Ik heb een boek en een e-book gekocht en kreeg daar een paar bonussen bij. Ook een abonnement van E 19,97 per maand die plots elke maand geincasseerd werd die ik niet afgesloten heb. Ik heb contact per email met ze gehad, maar ze blijven volhouden dat ik het zelf afgesloten heb. Ze zeggen dat ik mezelf af moet melden met een link erbij. Maar ik denk dat ik dan wel eerst fff moet betalen. Dat weiger ik en ik vertrouw ze niet.Gewenste oplossing
Ik wil het liefste dat die oplichters van het net gehaald worden. Ik heb al veel meer reacties gezien over dat bedrijf. Ze belazeren iedereen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.