Opgelost door Happyhealthy.nl: Ongevraagd abonnement van E 19,97 bij aankoop van boek/e-book

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 360524
Gebruiker
yabba
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een boek en een e-book gekocht en kreeg daar een paar bonussen bij. Ook een abonnement van E 19,97 per maand die plots elke maand geincasseerd werd die ik niet afgesloten heb. Ik heb contact per email met ze gehad, maar ze blijven volhouden dat ik het zelf afgesloten heb. Ze zeggen dat ik mezelf af moet melden met een link erbij. Maar ik denk dat ik dan wel eerst fff moet betalen. Dat weiger ik en ik vertrouw ze niet.

Gewenste oplossing

Ik wil het liefste dat die oplichters van het net gehaald worden. Ik heb al veel meer reacties gezien over dat bedrijf. Ze belazeren iedereen.
Geboden oplossing
Nu kan mijn lidmaatschap WEL beëindigd worden. Als ze zich daaraan houden, is het goed. En natuurlijk niet meer proberen te incasseren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Happyhealthy.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen