Opgelost door Happyhealthy.nl: Ongewenst abonnementskosten, lidmaatschap. Misleidende verkoop

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415773
Gebruiker
Antoine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus vorig jaar één boekje gekocht over smoothies op deze site. Netjes betaald. Naar nu blijkt was dat geen aankoop van 1 boekje maar een abonnement op een of andere video dienst. Heeft men dus naar mijns inziens 4 maanden ten onrechte incasso’s geïnd (4 x €19,97). Na reclamatie, ik wil mijn geld terug, wordt ik verwezen naar hun site waar onderaan op ’n pagina gecamoufleerd met doorschijnende achtergrond in kleine letters vermeld staat dat ze maandelijks geld gaan afschijven en dat je automatisch een account krijgt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug zoals reeds bij hun heb aangegeven. Het betreft hier 4 maanden a €19,97. En per direct stoppen met incasso's, zeer zeker geen 30 dagen opzegtermijn.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antoine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het teveel afgehouden is teruggestort, dank hiervoor. Jammer dat klachtenkompas hier tussen beiden moest komen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?