Opgelost door Happyhealthy.nl: Ongewenst lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 398171
Gebruiker
Elly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals vele andere die hier klachten hebben over happy healthy dien ik ook een klacht in. Het boek de afslankbijbel aangeschaft, door de vele tekst en onduidelijkheid mbt de punten, ook een “lidmaatschap” aangegaan. Dit stond overigens niet vermeld, maar heel summier dat je de eerste maand gratis krijgt en erna 19,95. Super onduidelijk waarvoor je betaald en ook niet duidelijk benoemd dat het dus om een lidmaatschap gaat. Ik wist niet dat dit een optie was want staat zo niet goed vermeld. Hierbij worden mensen dus onjuist een lidmaatschap aangesmeerd.
Uiteindelijk de machtiging geblokkeerd, contact gehad met de bank, de tussenpersoon die het geld incasseert en via de e-mail contact gehad met happy healthy. Zij verschuilen zich achter dat het duidelijk was en dat ik ervan op de hoogte was, want het stond vermeld.

Ik vind het schandalig dat je dus onbewust zo’n lidmaatschap aan kunt gaan. Daarnaast lees ik van jaren terug al dat dit een probleem is en vind ik dus dat je er moedwillig in word getuind! Als happy healthy dit op een eerlijke manier zou spelen en niet bewust mensen vast wil binden aan een lidmaatschap, dan hadden zij dit in 2017 al aangepast. Het is in de tussentijd aangepast. Maar niet beter, waardoor ze gewoon door kunnen gaan!

Het probleem blijft en happy healthy in elke maand van onwetende mensen 20 euro! Bizar!

De oplossing

Ik wil van de eerste 2 maanden het bedrag terug ontvangen wat ik zelf niet kan storneren.
Dat is totaal 39,94 euro

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elly
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kosten van het ongewenste lidmaatschap zijn terug betaald, zoals gevraagd. Dus netjes opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen