Opgelost door Happyhealthy.nl: ongewenst lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 366901
Gebruiker
Kim D
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Beste,

Ik bestelde op https://afslankreceptenbijbel.nl/ de papieren versie van de afslankreceptenbijbel voor mijn tante haar verjaardag. Dit is een boek voor koolhydraatarme/slanke recepten. Ik heb gezien dat je ook enkele abonnementen kon aangaan. Echter was dit voor mij allemaal overbodig aangezien het over een cadeau ging voor iemand anders...

Op haar verjaardag zelf kwam ik erachter dat ze dit boek een dag eerder al cadeau heeft gekregen. Dit boek is dan maar bij ons in de kast gezet.. Dit boek werd aangekocht op 11 juli 2018 en kom ik er op 3 mei 2019 achter dat er sindsdien elke maand 19,97euro af mijn rekening is gehaald door deze website.
Terwijl ik nooit een opdracht voor automatische incasso heb gegeven.

Ik heb hierover gemaild op 3 mei 2019 en ontving op 5 mei 2019 een mail terug dat ik akkoord ben gegaan met het abonnement en dat ik dit wil stopzetten dit via de officiële link moet aangevraagd worden.. Een opzegtermijn van 30 dagen is van toepassing.

Bij de kleine lettertjes staat ook dat ik een bevestigingsmail dien te krijgen als de opzeggingsaanvraag 'goed' ontvangen is. Zoals verwacht heb ik die mail natuurlijk nooit gekregen.

Het is verder ook niet mogelijk om op een andere manier te communiceren dan via online helpdesk/mail. Er is nergens een telefoonnummer te vinden, geen adres, dus online klacht indienen is de enige oplossing.

De oplossing

Per direct stopzetten van het "abonnement" dat ik nooit gewild heb, en terugbetaling van de reeds afgeschreven 9 termijnen van €19,97. Een totaal van €179,79.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abonnement stopgezet en geld is terugbetaald ..
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen