Opgelost door Happyhealthy.nl: Onterecht afschrijvingen

Esther

Bij mijn bestelling van het boek is er op een slinkse wijze een abonnement gestart voor een online dienst.
( vreemd trouwens dat ik voor een online dienst betaal terwijl ik geen account heb)
De wijze was dat er een vinkje / boxje op voorhand was aangevinkt wat toestemming gaf om maandelijks een bedrag van €19,97 af te schrijven.
Volgens Happyhealthy is dit niet zo maar ze spreken zichzelf tegen op

Hier staat dat het inmiddels is aangepast en dat er ‘geen sprake MEER is ‘ van op voorhand aangevinkte vinkje / boxjes.
Op internet is terug te vinden dat er ten tijden van mijn bestelling nog wel sprake was van op voorhand ingevulde vinkjes /boxjes.
Ook zijn er dus gevallen waarbij het wel netjes is opgelost.
Ik wil het bij mij dus ook graag netjes opgelost zien.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar,
via contact formulier krijg ik steeds een geautomatiseerd antwoord dat er nooit vinkjes op voorhand aangevinkt waren, via privébericht Facebook krijg ik een geautomatiseerd antwoord dat er alleen inhoudelijk ingegaan word vragen over afvallen en gezondheid. Daar krijg ik dus ook geen antwoord.
Nu dus via dit kanaal want ik ben er een beetje klaar mee.
Hopelijk kan ik zo 2019 happy en healthy afsluiten.

Ik wil mijn geld terug

Esther
Zeer snel naar tevredenheid opgelost via deze site. Alleen jammer dat het zover moest komen dat ik het hier moest plaatsen. Dat is dan nog een verbeter puntje.

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?