Klacht Happyhealthy.nl: Onterechte maandelijkse afschrijving

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373824
Gebruiker
WeerWOL19@
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op de dag van de aankoop van de AfslankReceptenbiojbel direct mijn lidmaatschap stopgezet omdat dit een vergissing was. Ik wilde enkel het boek en absoluut GEEN LIDMAATSCHAP. Ik heb hierover op de dag van de aankoop direct contact opgenomen met de helpdesk om mijn lidmaatschap direct stop te laten zetten. Dit is vervolgens op 26 februari direct stopgezet, maar ze bleven afschrijven. Ik heb vervolgens nogmaals een mail gestuurd om het stop te zetten en ze blijven nog steeds afschrijven. Graag zie ik de bedragen vanaf februari t/m heden (€19,97 per maand) direct retour op mijn rekening en ik geef dus geen toestemming voor een automatische afschrijving en ik wens GEEN LIDMAATSCHAP zoals ik al op 26 februari, op de dag van aankoop heb aangegeven.

Mijn referentienummer is I-2432303. Overigens was dit bij het bestellen erg onduidelijk dus dit zal bij veel meer mensen gebeuren. Dit is geen prettige wijze van bestellen.

Hopelijk kan dit snel worden opgelost.

Vriendelijke groet,
Marjan Pijnenburg
mobile: +31 (0)651326193

Gewenste oplossing

Terugbetaling maandelijkse incasso en directe stopzetting zoals reeds 2x gevraagd
Geboden oplossing
Ze hadden al het onterecht afgeschreven geld teruggestort en nu gaan ze het weer opnieuw afschrijven. ONGELOOFLIJK. Nu moet ik er weer achteraan dat de automatische afschrijving dus NIET is stopgezet!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Happyhealthy.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen