Klacht Happyhealthy.nl: Onterechte maandelijkse afschrijving

WeerWOL19@

Ik heb op de dag van de aankoop van de AfslankReceptenbiojbel direct mijn lidmaatschap stopgezet omdat dit een vergissing was. Ik wilde enkel het boek en absoluut GEEN LIDMAATSCHAP. Ik heb hierover op de dag van de aankoop direct contact opgenomen met de helpdesk om mijn lidmaatschap direct stop te laten zetten. Dit is vervolgens op 26 februari direct stopgezet, maar ze bleven afschrijven. Ik heb vervolgens nogmaals een mail gestuurd om het stop te zetten en ze blijven nog steeds afschrijven. Graag zie ik de bedragen vanaf februari t/m heden (€19,97 per maand) direct retour op mijn rekening en ik geef dus geen toestemming voor een automatische afschrijving en ik wens GEEN LIDMAATSCHAP zoals ik al op 26 februari, op de dag van aankoop heb aangegeven.

Mijn referentienummer is I-2432303. Overigens was dit bij het bestellen erg onduidelijk dus dit zal bij veel meer mensen gebeuren. Dit is geen prettige wijze van bestellen.

Hopelijk kan dit snel worden opgelost.

Vriendelijke groet,
Marjan Pijnenburg
mobile: +31 (0)651326193

Terugbetaling maandelijkse incasso en directe stopzetting zoals reeds 2x gevraagd
Ze hadden al het onterecht afgeschreven geld teruggestort en nu gaan ze het weer opnieuw afschrijven. ONGELOOFLIJK. Nu moet ik er weer achteraan dat de automatische afschrijving dus NIET is stopgezet!!!

Happyhealthy.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?