Klacht Happyhealthy.nl: Oplichterij via abonnement, koppelverkoop

LevendigeBerk#709

Mijn moeder heeft het boek: Afslank Receptenbijbel, online op de web site van Happyhealty.nl uitgeverij S & H gekocht voor € 37,-
Nu blijkt dat zij ongevraagd daar nu ook lid is geworden en daar elke maand € 19,97 voor betaald.
Het boek is op 4 feb, betaald en daarna is er 8 x € 19,97 afgeschreven.
Er is hier nooit toestemming voor gevraagd en als je contact wil is er nooit iemand thuis.

Stoppen met de maandelijkse afschrijven van €19,97.
Het terug storten van 8 x 19,97 = € 159,76

LevendigeBerk#709
Happyhealty heeft van de 8 termijnen er 3 terug betaald en het lidmaatschap opgezegd. Ik heb de aanbieding op de site nog een keer bekeken en vind dat het niet klopt hoe het hele pakket word aangeboden. Bonus punten 1 tm 5 waarvan punt 5 je het lidmaatschap in trekt. Onderaan staat een klein regeltje dat je het boek ook kunt bestellen zonder al deze bonuspunten. Mijn moeder (85 jaar) wilde het boek en niets meer. Als er bijv. had gestaan: U kunt hier onder ook voor onze andere producten kiezen, dan had ik het een heel ander verhaal gevonden. Graag zien we dat de rest van de termijnen ook worden terug betaald. Met Vriendelijke groet.

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?