Opgelost door Happyhealthy.nl: Via slinkse wegen mensen ongewild en onterecht maandelijks geld van de rekening afhalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 445923
Gebruiker
tijger#28
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie jaar geleden een dieetboek bij deze mensen besteld. Bij het betalen van de rekening (blijkt nu achteraf) hebben zij een heel slinkse manier om mensen ongewild aan een abonnement te koppelen. Ik weet niet hoe ze het precies doen, maar wel dat ik niet de enige ben. Bij het invullen van je gegevens/aanvinken van 'akkoord met de voorwaarden' gaat er kennelijk automatisch een vinkje (ergens in een verborgen hoekje) aan waardoor je maandelijks 19,97 automatisch laat afschrijven van je rekening.
Ik betaal heel veel dingen automatisch dus heb nu pas (meer dan 700 euro later!!!!) ontdekt dat deze ongewenste, ongewilde en ongevraagde afschrijvingen maandelijks worden gedaan. Ik heb hen hiervan op de hoogte gebracht, en verzocht mij financieel schadeloos te stellen, maar ze wensen mij niet tegemoet te komen. Ik voelde mijzelf best wel stom, ik weet echter heel zeker dat ik nooit heb toegezegd of heb aangevinkt dat ik dit wilde. Nu ik op internet heb gezien dat nog veel meer mensen hiervan slachtoffer zijn geworden wil ik dit aan de kaak stellen.

De oplossing

Ik wil dat dit bedrijf mij het onterecht geïnde bedrag terug stort!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tijger#28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is terug betaald, daar ben ik blij mee. Nog mooier was het geweest als Happyhealthy ook had erkend dat het niet mijn onoplettendheid, maar hun misleidende verkooptrucjes zijn die voor mij en veel andere mensen aan ongewenste zogenaamde 'abonnementen' heeft bezorgd. Maar nogmaals: ik ben blij dat ik mijn geld terug heb! Voor andere gedupeerden: het helpt dus om dit aan te vechten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Happyhealthy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen