Klacht Happyladers.nl: Geen reactie op e-mail, geen juiste productomschrijving, je wordt bedonderd waar je bij staat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554417
Gebruiker
rvm1980
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedenavond,

Een aantal weken geleden was ik aan het zoeken naar een nieuwe smartwatch omdat ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft. Ik zag toen een mooie smartwatch bij happy laders met belfunctie. De belfunctie op de smartwatch is voor mij belangrijk en had de smartwatch in het winkelwagentje gelegd maar nog niet besteld en even verder gekeken. Dezelfde middag had ik nog een mail van happy laders dat ik nog een artikel in mijn winkelwagen had. Ik heb toen gevraagd of de smartwatch ook te gebruiken was voor mijn telefoon omdat ik dit niet kon vinden en hierop kreeg ik meteen een nette reactie. Hierop heb ik de smartwatch besteld maar toen ik deze kreeg blijkt dat er helemaal geen belfunctie op zit net als andere functies die wel vermeld zijn op de site!!

Hierop heb ik de persoon die mij eerder mailde een bericht gestuurd maar kreeg dit keer geen antwoord. Vervolgens heb ik nog 7 mailtjes gestuurd met het verzoek contact op te nemen maar zo snel als dat ze eerst waren met mailen, zo stil blijft het nu. Na meerdere reminders te hebben gestuurd heb ik nog steeds geen reactie, ook is er geen telefoonnummer te vinden. Ook het terugsturen van de smartwartch is nergens te vinden. Ik voel me dan ook flink bedonderd!!! Mensen bestel hier niets!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf contact met mij opneemt en dat ik het horloge terug kan sturen zodat ik mijn geld terugkrijg van hen en op zoek kan gaan naar een smartwatch waar wel echt een belfunctie op zit.
Geboden oplossing
Wederom geen reactie.......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Happyladers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Happyladers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen