Klacht Happyladers.nl: Ik heb een bestelling gemaakt, het niet binnengekregen en geen reactie gehad.

Klachtnummer
# 557924
Gebruiker
Eenklant#111
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geplaatst bij dit bedrijf, er staat op de site ‘voor 17 besteld, morgen in huis’ het is een week later nog steeds niks ontvangen, meerdere malen contact geprobeerd op te nemen. Ik heb meerdere email’s verstuurd, een berichtje naar het instagram account verstuurd, een ticket verstuurd op de site en een aanvraag zodat ze contact met mij opnemen. Nergens een reactie gekregen

Gewenste oplossing

Ik wil dat er contact met me word opgenomen, dat mijn bestelling word geleverd of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Happyladers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Happyladers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen