Klacht Happyladers.nl: Na retour drie mails gestuurd, geen reacties en geen geld retour ontvangen. Geen telefoonnummer

Justicenow

Product retour gestuurd, daarover gemaild, kosten voor de retour betaald, Post.nl geeft aan dat de retour bij hen is afgeleverd. Op hun site staat dat ze binnen 7 dagen een update geven en binnen twee weken je geld retour storten. Weer gemaild over update, en nogmaals gemaild. Geen antwoord. Dat kan toch niet?! Ik lees opTrustpilot ook allemaal dezelfde klachten. Ook is er geen andere mogelijkheid te vinden om contact op te nemen dan de mail. Een telefoonnummer lijkt me wel normaal.

Mijn geld retour, ze hebben het produkt al terug. Zoals ze beloven op hun site: niet goed, geld terug, Binnen de beloofde tijd gaat al niet meer, maar zsm.
En gewoon de mails beantwoorden. Dit is geen manier om met je klanten om te gaan

Wij vinden dat Happyladers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Happyladers.nl?