Klacht Happyladers.nl: Slechte afhandeling en slecht in contact komen met het bedrijf

Klachtnummer
# 557854
Gebruiker
Lisa1996
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 15 Juli een bestelling geplaatst bij Happyladers. Deze ontving ik op 28juli. Terwijl ik op 17 juli en mail ontving dat het product is verzonden.

Doordat product later aankwam en slecht verpakt was heb ik het precies zo als ik het opgestuurd kreeg weer retour verzonden.
Ik heb het product zelf via klarna betaling bestelt, omdat ik er een raar gevoel erbij kreeg.

Nu heb ik via Klarna te horen gekregen dat Happyladers niet akkord ging met de retourzending en het product weer naar mij zou verzonden worden.
Ik het het product niet retour gekregen, nog kan ik in contact komen met Happyladers.

Ik heb 2 x een mail gestuurd via het contact formulier op hun site.
1x via hun mail adres en ik heb een mobiel nummer via klarna gekregen maar het mobiel nummer was niet in gebruik.

Alleen happyaders kan de betaling stop zetten bij klarna.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat er een oplossing gevonden wordt.
Het product is niet gebruikt retour verzonden, dus het factuur bij klarna moet stop gezet worden. Zodat ik niet voor iets moet betalen wat retour is verzonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Happyladers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Happyladers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen