Klacht Hardknox: Hardknox Belachelijk service en reactie

r3alg

Ik heb zojuist bij hardknox een jas en een sweater bested, tot nu toe nog niet ontvangen.
Dit is op 21-02 bested en op 05-03 kreeg ik daarbij een email dat de sweater niet meer leverbaar zou zijn.
Waarna ik gevraagd heb, hoe dit kan aangezien ik het op 21-02 bested heb ( en op voorraad zou zijn).
Ik heb dus gevraagd aan hardknox of hun dan het bedrag van de sweater kunnen terug storneren want op dit moment wou ik geen andere sweater.
Met daarop het antwoord nee het is een sale product je krijgt een tegoed bon.
Heb gezegd dat ik dit niet wil aangezien ik dan weer een code of email moet bewaren voor de volgende keer.
Ik heb het een en ander opgezocht en nagevraagd bij consumenten bond en consuwijzer.
Hierbij hebben we samen gekeken naar het burgelijk wetboek en daar staat in dat of het sale/geen sale is ze gewoon het bedrag moeten storten.
(een tegoebod kan indien de klant het hiermee eens zou zijn).

Hierbij alles uitgezocht en kreeg dan als antwoord nee dit geld niet op sale producten en wij hebben nooit klachten gehad over onze service.

Antwoord Hardknox: wij hebben je gemaild dat je een tegoed bon krijgt ipv de sweater

Ik : heb gezegd dat ik graag het geld terug wil.

Antwoord hardknox: sorry dat zijn de regels kijk maar op de website.

Ik: Heb gezegd dat ik hier wel achter aan zal gaan.

Antwoord hardknox: Ok. dat is dan jou keuze maar dit zijn de regels en dat staat gewoon vermeld.
We wilden je nog een presentje meesturen maar dat laten we nu achterwege.

Ik: heb gezegd dat het een cadeau was en dat ik pas op het allerlaatste moment een email krijg, en zeker dit sort antwoorden.

Antwoord hardknox: kijk eens hoe je reageerd, wij houden niet van dreigementen op niet af. zijn gewoon de regels.

Ik: Heb gezegd dat dit geen dreigementen zijn en dat ik het ga uitzoeken en dat ze gewoon netjes kunnen reageren.

Antwoord Hardknox: Volgensmij maken wij op verzoek nog een afwijkend model, hoebedoel je service? wat is het dan?
Maar ik ga niet eindeloos discussieren. wil je een code ontvangen of niet? is 10euro meer dan de aankoop bedrag.
Ik snap het niet we hebben je geinformeerd, ga ons niet zo de les lezen aub. het zijn de regels.

Belachelijk!!

Geld terug krijgen en dat ze zo reageren kan echt niet!!

Hardknox is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Hardknox?