Opgelost door Hardware.nl: Besteld product wordt niet geleverd, geld ook niet retour na 3 maanden over en weer mailen.

content Opgelost
Sven

Goedendag,
Op 29 juli 2013 heb ik bij Hardware.nl het volgende product besteld: Antec PSU/High Curr Pro Plat HCP 1000 EU Only. Een Power Supply voor een Desktop Computer. Dit onder ordernummer: #200000032 en voor € 237,89. Het product was ten tijde van bestelling volgens de website voorradig (10 stuks zelfs). In de 8 weken na de bestelling meerdere mail telefonisch en mailcontact gehad met het verzoek waar het product bleef. Telkens mail en excuses van vetraging. Na 10 weken van bestelling gevraagd om annulering van de order en verzoek tot geld retour. Dit zou geregeld worden. Ook bevestigd in de mail. Inmiddels zijn we wederom 3 weken verder en heb ik aangegeven in de mails dat ik aangifte en reclamatie zou starten. Toen werd er een week geleden annulering van de order per mail verstuurd, met de belofte dat het geld teruggestort zou worden. Dat is tot op heden niet gebeurd, vandaar nu mijn serieuze reclamatie en aangifte bij de Politie.

Mijn geld retour. Het bankrekeningnummer van mij is reeds bekend bij het bedrijf.

Wij vinden dat Hardware.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sven