Klacht Hardware.nl: Na retour artikel krijg ik geen geld terug

Klachtnummer
# 6024
Gebruiker
nini1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 juni 2012 een artikel dat ik niet meer nodig had (omdat het voor mij te laat werd verzonden) teruggestuurd. Ik heb een week later een ontvangstbevestiging gekregen en een waardebon om in de winkel te besteden. Op de website (hardware.nl) staat vermeld dat je bij een retour je geld terugkrijgt. Dit wil ik ook. Ik heb hier in totaal 4 mails in 3 weken over gestuurd maar ik heb bij geen van de mails een respons gekregen. Ik zou nu onderhand toch wel graag mijn geld terug willen krijgen.

De oplossing

Ik zou graag gewoon mijn geld teruggestort willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hardware.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties