Klacht Harense Smid (failliet): Defecte wasmachine

Wasmachine gekocht op 21-5-2011 voor € 600,-
Nu 3,5 jaar later is het trommelkruis afgebroken en doet de wasmachine het niet meer.
Daarbij allemaal olie in onze kleren etc. Dit lijkt heel veel op fabricagefout en sowieso geen slijtage (Wij wassen 2 keer per week)
Bauknecht gebeld en die geeft geen gehoor en meldt dat ik pech heb gehad en me bij de Harense Smid moet melden. Dit gedaan vandaag , maar er kan niemand langs komen omdat jullie niet meer in Hoogeveen zitten. Dit is toch niet mijn probleem? Harense Smid meldt dat Bauknecht kan langs komen op mijn kosten en dat zij hier verder niks mee kunnen. Hier ga ik zeker niet mee akkoord ondanks de garantietermijn van 24 maanden.
Een wasmachine heeft toch zeker een gemiddelde levensduur van 8 a 10 jaar

Gedeelde reparatie kosten / of vervanging van het apparaat

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Harense Smid (failliet)
    Geachte heer , mevrouw Diphoorn. We hebben uw klacht via deze site ontvangen en naar onze afdeling consumentenbelangen doorgezonden. Zij zullen spoedig met u contact opnemen. Hopende u naar behoren geïnformeerd te hebben. vriendelijke groet.
    Webcare De Harense Smid.
    MichelD
    De monteur van Bauknecht is hier net geweest en heeft geconstateerd dat het binnenwerk defect , dit wordt volgende week gerepareerd voor € 175,-
    Volgens de monteur van Bauknecht komt de schade niet door mijzelf daarom verwacht ik ook een gedeelte vergoed te krijgen.
    Volgens Bauknecht moet een wasmachine gemiddeld 8 jaar mee gaan. Aangezien de wasmachine net 3 jaar oud is het wettelijk verplicht het bedrag te delen. 3/8 deel voor mij en 5/8 deel voor jullie
    MichelD
    Ik verwacht dan ook het verschuldigde bedrag van € 109,40 binnen 10 werkdagen over te maken op rekening NL09RABO0399058281 t.n.v. M.Diphoorn & LM.Koekoek
    Harense Smid (failliet)
    Dhr./ Mevr. Diphoorn / Koekkoek.
    Bedankt voor het wederom kenbaar maken van uw klacht op deze site.
    Wij willen u voor de goede orde informeren dat De Harense Smid een speciale afdeling voor desbetreffende klachten heeft . Zij hebben tevens toegang tot uw aankoopgegevens e.d.
    Wij hebben u klacht naar onze afdeling consumentenbelangen doorgezonden. Zij zullen u nader informeren. Indien u nog nadere aanvullende informatie heeft kunt u deze sturen naar consumentenbelangen@himretail.nl
    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Webcare De Harense Smid
    MichelD
    Wasmachine is nu gerepareerd op mijn eigen kosten ( 175,-) Ik heb een mail gestuurd met mijn reactie op uw brief.
    Nu sinds 1 week niks meer gehoord van de Harense Smid. Vind het erg lang duren

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?