Klacht Harense Smid (failliet): Kappotte Samsung Eco Bubble

Klachtnummer
# 98831
Gebruiker
S.van der Burgt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari 2013 een Samsung Eco Bubble wasmachine gekocht en heb alleen maar problemen sinds dag 1.
heb een aantal keer Samsung gebeld 0900 en dat kost nog als wat als je 20 min aan de lijn zit.
Komen niet met een oplossing kunnen alleen een monteur langs sturen en die kan zeggen of ik een nieuwe krijg ja of te nee....
Ik heb al ondertussen 5 monteurs over de vloer gehad en nog geen oplossing/
Ik heb een aantal keer aangegeven dat ik een nieuwe wasmachine wil en geen omruiling maar een nieuwe zuinige wasmachine net zoiets als de Eco Bubble voor het zelfde geld wat ik destijds heb betaald.
Ik heb 6 jaar extra garantie bijgekocht maar helaas mag hier niks van blijken.


De oplossing

Ik wil een nieuwe wasmachine die even zuinig is als de Eco bubble en voor het zelfde geld wat ik destijds heb betaald ik heb tenslotte als sinds dag 1 problemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?